Jumaat, 20 November 2015

FINALLY,,,,,,,akhirnya,,,,,,,BERJAYA ULALALALALALAL

CORETAN AGAR- AGAR

 itu la nama untuk blog aq ni,,,alhamdulilah,,akhirnya aku berjaya buka satu blog yang selama ni aku selalu impikan satu hari nnty aku akan buat,,selama ni aku hanya melihat, membaca senyum, kagum ngan blog yang ade,,aku tak mengharap org membaca,,,well kalu yg sudi sound good lorrr,,,tapi cukup sekadar kepuasan diri,bagi aq dari dulu menulis adalah satu gambaran kepuasan yang sukar digambarkan ,,melalui penulisan aq dpt meluahkan apa yang aku rasa secara jujur,,,

 flash back dulu zaman sekolAh aku suka tylis dairi,,perghhhhhhh mcm2 la aku beli,,berkunci la,,,bertali,,kalu bab warne x sah nak habaq la,,,,aq akan menulis apa aku rasa,,,cinta moyet,,sentAp ngan cikgu,,cemburu ngan kawan,,,fantasi SEX hahahahaha semua aq tulis dlm diari,,pas tu bila 31/12 untuk setiap tahu aku akan baca semua dlm buku tu,,,then aku akan buang diari tu,,,penah kat jambatan,,,pantai,,,hahahah. CEREKADRAMA dari kecik HOKEY,,,,tp ngan cara tu aq puas amat,,bagi aku bila dah buang diari tu segala kenangan lalu aku dah buang n aq akan terus,an hidup baru,,,wahhhh WALAUPUN

 hokey,,,frist. TQ SO MUCH to my fren,,,,,,TUTEK (to be honest tu bkn nama dia),,,dia inpirasi aq untuk berkobar buat blog,,,WALAUPUN dia lupa cara buat blog,,,hahahahaha tp MEMBANTU. la jugekkk,,hahahahah,,,,second tq to D ( rasa sesuai kot nama tu untuk ko),,,sebb dgn tindakan kau tu buat aa cari hobi baru setelah hobi lama aq JAGA HATI N PERASAAN ko,,hahahahahaha,,ok tu bab lain,,,,,

  nak janji tak berani tp aq cuba memeriahkan blog aq untuk isi ruang kosong atau lebuh dikenali ruang MGB aq nanty,,,

HIDUP AGAR-AGAR,,,,,!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan