Isnin, 30 November 2015

DisiNIew laH KetenAngaN iTew

  UMrah ke 2 ku

   Insyallah kalu tiada halangan 13/01/2016 ini merupakan perjalanan AGAR2 mengerjakan umrah buat kali ke 2, to be honest AGAR2 x sngka inaya termakbul, betul org ckp DOA DEPAN KAABAH ADALAH DOA YANG AKAN TERMAKBUL insyallah, AGAR2 pernah berhasrat kalu ada 5 antara 7 doa AGAR2 termakbul AGAR2 akan kesana lagi, dengan musibah yang berlaku, alhamdulilah tuhan sayangkan AGAR2 dan menjemput AGAR2 kesana lagi, insyallah, (ok rasa mcm PENCETUS UMAH), tapi seyes kalu uols semua pernah pergi MEMANG nak pg lagi.
   
    ok imbas kembali kenangan pertama dulu sewaktu IBU dan AYAh ajak AGAR2 g,
gila weh terkejut beruk, mau x nyer ;belambak2 AGAR2 baca mustika pasal pembalasan disana, cuak la mulanya, hati meronta nak cete kat famili yang AGAR2 tak nak p, (uols tahu apa AGAR2 maksudkan dosa itew), akhirnya AGAR2 ambik jalan senang tye dekat ustaz (kawan ayah tu ustaz) hahahaha,,dia ckp ALLAH TIDAK KEJAM, ALLAH MAHA PENGAMPUN TAPI JANG PULA KITA DISANA MELAKUKAN PERBUATAN YANG SAMA. so berkat ayat USTAZ tu AGAR2 un redah n pergi, alhamdulilah smuanya berjalan lancar.

   Kali ni AGAR2 akan pergi tanpa keluarga insyallah ada bende yang AGAR2 inginkan yg belum selesai, AGAR2 harap nanty impian itu tercapai, apa yang penting kesihatan,kesucian harus dijaga(jng nak SANGAP sngt ok)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan