Jumaat, 29 Januari 2016

ITS ME # 4.1

Abg Is

     ARGhhh!!!!!!!! benda yang paling tak best bila BLACKC OUT,,aq memang takut kegelapan, entah la rasa mcm kena tindih ( bukn tindihan manusia), lemas, rimas, sesak nafas, Satu malam time hari sabtu ( tak ade study time kalu sabtu n ahad) time ni memang HAVEN kat asrama, meriah sangt kami akan melakukan AKTVT yang amat berguna ( sebenarnye x berguna lansung), ade yang menonton TV ( aq ade kesah pasal tonton TV , nnty STORY), Ada yang berborak2 kosong dlm bilik sambil main gitur ( aQ SANGAP if jantan main gitur pakai boxer), mcm2 la, Bagi aq lak selain membasuh baju di waktu malam ( aq perlu basuh baju mlm sebab aku manusia pemalas kalu dah baring), Aq akan berkumpul ngan GENG ( korng know who my GENG) kitaorg akan mula la AKTVT luar jangkaan, ade kitika TEMPEK bedak sejuk, ada ketika CUCI RAMBUT, paling best PILOW TALK, Wajib BAju tito,,( part baju tito ni aq kena abaikan tkot muntah). Pokoknya memang meriah la kalu hari SABTU n AHAD,

      Tapi SABTU tu BLACK OUT, Dah la time tu aq kat dlm bilik basuh, lantaran sedang melontarkan lontaran vokal lagu HANYA SATU by NORA tetibo gelap gulita, Mau x JERITAN AZAZIL, terkejot uolsssss, lepas tu malu SANGAT weh ade lak iringan MAKIAN dari manusia yang mendengar jeritan itew, tak dengan itu aq terjatuh TERKANGKANG weh,, aq panik sebb tetibo gelap, tp geng asrama memang dah tahu manusia bernama Z neh penakut gelap, bukan nak menolong tapi lagi di jadikan bahan usikan, BUT THT TIME MEMANG HAPPY, ok bila dah jatuh dalam kegelapan neh  aq mencari tingkap untuk memandang keluar, FINNALLY aq negok langit n bulan alhamdulilah,kelegaan di situ,tanpa berlengah aq pun capai apa yang perlu di capai then balik ke bilik dlm keadaan TERHENCOT hokey x leh jalan kepit bagai,,,hahahahahahah dorm aq tingkat atas so akan melalui bilik lain termasok bilik ABG IS,

      Ok on tht time abg is memng ade dlm bilik dia, dalam kesamaran lilin ( sebenarnya x leh pasang lilin di asrama) aq dpt negok abg is TAK PAKAI BAJU, SUAR TRACK SUIT (zaman dulu x glamor boxer) sambil lepak ngan member bilik dia yg lain melihat geng junior wat pertunjukan BODOH TAPI STIM, YESSSSSSS mst nak tahu APAKAH pertunjukan itewwwwww,,,ianya bukn la pertunjukan pe un, cuma geng2 ni akan bergusti meniru gaya dm tv tu,,so HARUS PAKAI SEPENDER,,,korang leh bayangkan la ape perasaan aq tht time, satu perasaan yng menaikkan bulu roma aq sehingga membuatkan puting tetek aku mengeras,,,lantas TUMBUK SAMBAL la di bilik air,,,hahahahahahaha,,,,,

     Ketika lalu kat bilik abg is aku perasan tetiba suasana  DIAM,,aq x pelik tp aku yakin ade something akan berlaku keatas AQ, YESSSSS tepat diorg senyap2 nyorok then bila aku lalu kat pintu utama dorm tu aku ditarik la,,,SEBENARNYA aku suke ditarik,,gila x suke itu adelah one of fantasi sex aku nak kena main pakse2, tapi yang menjadikan time tu aku HANGIN sebb kaki aq tengah sakit di tambah pulak abg is x tolong ( berangan x) yesss sebenarnyer aq yg emosi lebih, x sepatutnya aku berangan abg is akan tolong, ok bila dah ade perasaan MENGUSIK tu aku menjadi kuat la,persis HULK,,,,,hahahaha aku hamok tengking lempor baldi, terburai semua baju,,,sabun,,tp suasana  ketika tu diam n ade suara ejekan,,,ade a kesah,,,yg penting MAK HAMOK JANTAN,,hahahahah,,,tp aku nagis (yes kat asrama memang tahu aq manusia hati tisu,tengok saloirmoon un leh nagis),,,aku bangin then terus ke bilik, tak boleh lari2 anak sebab kaki ngah sakit,

        Sampai je kat bilik aq stop la nagis kang kantoi la, hahahah tp kaki aku still berdenyut, berbekalkan MINYAK CAP KAPAK aku sapu je kaki aq tu, sedih un ado, br la teringat MAK BAPAK,,,hahahah,,,then aq pun sandar la kat dinding atas katil aq tu, tetiba ade sorang junior ( same je ngan aq usianya) hahah,,dtg bg baldi aq td, aq diam,bukan sebb geram ke apo, AQ MALU,hahahahahahaha,,,meroyan depan ramai jantan, harus x laku lepas ni,,hahahahah, then dia nampak aku sapu minyak cap kapak kat kaki aq, dia tye KO SAKIT KAKI KE SEBB KENA TARIK TADI, aq terus jawab TAK SAJA ISI KASI LARI KUAT,,,,harus la sakit,,dia terus blah,,aq kembali ngan rintihan kaki aq tuh,,,kali ni denyut tu bertambah,,urat mcm nak putus,,upenyer kaki aku nak KREM ( kekejangan) seyes aq jerit sakit,,kecoh sat TP KECOH TU SEKETIKA,,,KEJUTAN yang muncul dan mengubah kehidupan aq di asrama,,,,,,,,,,

       ABG IS datang pegang tapak kaki aq tolak ke atas,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


* yesssssss tunguuu # ITS ME 4.2

2 ulasan:

  1. Hatiku berdegup kencang membaca entry ini....kekeke...

    Next entry....pelizzz....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amir warlod,,,,,,hahahahaha mennulis pun berdebar k,,mengimbau kenangan. Hahahahahahaah

      Padam