Ahad, 20 Disember 2015

FAKTA AGAR2

    Ramai yang Pelik,,,kekadang AGAR2 sendiri pening,,,,maksud SANGAP itu sendiri membuatkan AGAR2 berbintang seketika,,,,,,,hahahahaha kalu yang dah FAHAM tak pe r ni ade LAK MANUSIA BERBATANG neh BUAT TYE lagi,,,CHOI,,!!!!!!

   So di sini AGAR2 nak kongsi maksud yang AGAR2 cari la APA ITEW SABGAP ulalalal (ulala tu AGAGR2 reka)


maksud SANGAP 1 :
  • bermaksud menguap..dan mungkin orang-orang selatan seperti dari johor terutamanya yang mengaitkan sangap ni sebagai perbuatan menguap.. sangap tu perbuatan kan? kalo english kira kategori VERB la kot kan?kan? =P

maksud SANGAP 2 :
  • kalau ikot bahasa slanga atau pun bahasa pasar zaman sekarang ni, sangap ni dikaitkan dengan perbuatan mahukan sesuatu yang amat sangat.. mcm dalam filem aku masih dara tu kan ada 1 dialog bunyi dia lebih kurang camni "aku SANGAP lubang.." maksudnye dia sangat-sangat mahukan lubang.. ciss punya clear kot gua bagi contoh =P


   So dah tahu kan,,lepas ni kalu nak DEAL plss ckp AWAK SAYA SANGAP 2 la

2 ulasan:

  1. motiffff..hang tengah sangap kannnnnnnnn...aku tauuuuuuuuuu....

    BalasPadam